Prace publikowane na tym blogu są chronione prawem autorskim.
Nie wyrażam zgody na kopiowanie ich, rozpowszechnianie ani przetwarzanie bez mojej wiedzy.

piątek, 22 lutego 2013

Zawieszki, zakładki - nowe wzory.

SPRZEDANA - dostępna na zamówienie.
SPRZEDANA
 

Wygraj w Candy


SPRZEDANA - dostępna na zamówienie.

SPRZEDANA-dostępna na zamówienie.


Reprodukcja autorskiej ilustracji, naniesiona na sklejkę. 
Ilustracja znajduje się z jednej strony, druga strona pomalowana na biało.
Całość zabezpieczona lakierem i dekoracyjną tasiemką.
Może służyć jako zakładka lub zawieszka :)
Zainteresowanych zakupem proszę o maila 77anilewe@wp.pl

Pozostałe wzory TU  :)

Trzy ptaszki i sweet home - rezerwacja.

22 komentarze:

  1. jakie śliczne!
    a ostatnia taka delikatna :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No rzeczywiście niezły kontrast z tymi kolorowymi :)

      Usuń
  2. Wszystkie śliczne, ale na ostatniej kolory ( czy może ich brak ?)i ten świeżo opierzony ptaszek ... rewelacja
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jejuuuuuuuuu!! wszystkie cudne :) a trzy ostatnie zjadam na miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne:) Moje ulubione to niebieskie ptaszki i sierżant:D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne... a w ostatniej się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne wszystkie ...moje serce skradły niebieskie ptaszki i ostatnia...nie wspomnę o sierżancie w mojej ukochanej zieleni...

    OdpowiedzUsuń
  7. ŁOoooo matko!Sierżant jest mój,to już wiem,ale chyba zmienię drzewko.Już lecę pisać maila :P

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne... wiosna tu na całego :-)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajniusie, sama nie wiem które bardziej mi się podobają, te trzy niebieskie ptasiorki prześliczne i ten słodki dom, no nie wiem ... :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie piękne,a najbardziej ulubiona:) pierwsza i ostatnia:) Cudeńka.Miłej soboty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne te zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A z czego jest zakładka? Z masy solej, tekstury?

    Ps.Piękne prace szczególnie szeregowy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Zakładka jest ze sklejki :)

      Usuń
  14. Witaj:))
    Tak sobie mysle dlaczego ja dopiero teraz do Ciebie dotarłam.
    Rany jakie Ty piękne rzeczy tworzysz ,jestem pod ogromnym wrażeniem.
    z przyjemnosci dodaje bloga do ulubionych i pozwole sobie zagladać
    Pozdrawiam ;) Beata

    OdpowiedzUsuń