Prace publikowane na tym blogu są chronione prawem autorskim.
Nie wyrażam zgody na kopiowanie ich, rozpowszechnianie ani przetwarzanie bez mojej wiedzy.

czwartek, 3 listopada 2016

Polscy poeci.Wiersze dla dzieci.



  Około dwa tygodnie temu otrzymałam kolejną moją książkę ♥ 
Jest to wspaniały zbiór wierszy największych polskich poetów oraz współczesnych autorów. 
 Szczerze polecam, pięknie wydana. Duży format, kolorowe ilustracje i wiersze które powinno znać każde dziecko :)  
Wydawnictwo SBM. 
Na zachętę wrzucam dwa zdjęcia ze środka ;) Niebawem pokażę więcej. 




Po raz kolejny z radością odwiedziłam Targi  Książki w Krakowie. Czas spędzony na Targach to ogrom wspaniałych książek i wiele sympatycznych spotkań :) Bardzo lubię tam jeździć. Od zeszłego roku dodatkowo mam tą przyjemność, że moje książki również się tam znajdują.
 Na stoisku Wydawnictwa SBM można było znaleźć kilka książek z moimi ilustracjami :) Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu :)


2 komentarze:

  1. Mamy omawianą książeczkę i dzieciaki bardzo chętnie po nią sięgają :-)

    OdpowiedzUsuń