Prace publikowane na tym blogu są chronione prawem autorskim.
Nie wyrażam zgody na kopiowanie ich, rozpowszechnianie ani przetwarzanie bez mojej wiedzy.

wtorek, 27 października 2015

Targi Książki w Krakowie

Tegoroczne Targi Książki w Krakowie były dla mnie wyjątkowe.
 Rok temu nawet nie przypuszczałam, że dwanaście miesięcy później z taką radością będę trzymać książkę z moimi ilustracjami.
 Moje książki na półkach razem z innymi na Targach Książki :) To niesamowite uczucie :) 
Na stoisku Wydawnictwa SBM  można było znaleźć dwie moje książki "Kołysanki przytulanki" oraz "Magiczny świat" Opowieści dla dzieci. Obie książki są autorstwa Anny Edyk-Psut. Książki są pięknie wydane w twardej oprawie. Opowiadania są bardzo ciekawe, a ilustracje ... sami oceńcie ;)
Teraz wiem, że wytrwałością i ciężką pracą można spełnić swoje marzenia.
Tego i Wam życzę :)


Zajrzyjmy do środka ;)











20 komentarzy:

  1. Gratuluję raz jeszcze!
    Tak mi po głowie chodzi, że przecież dosyć niedawno chwyciłaś za tablet graficzny, czy to było dawno już? Życzę więcej takich książek, na tę się skuszę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Ewelinko !!!
    Gratuluję serdecznie :) Twoje ilustracje są takie cudne !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ewelino! Jestem z Ciebie dumna :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję sukcesu!!!:D Ilustracje przepiękne. Podziwiamy razem z dziećmi i pewnie będziemy się rozglądać za książkami bo córce już się oczy świecą za księżniczką w różowej sukience i za wróżkami.:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :) ogromne gratulacje!
    Ilustracje są świetne! :)
    BUZIAK

    OdpowiedzUsuń
  6. brawo brawo brawo! :-)
    a można w sieci książeczkę zakupić?

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Piękne ilustracje! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace zasługują na taką oprawę :), gratuluję Ci i życzę kolejnych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewelinko jestem z Ciebie bardzo dumna i życzę Ci jeszcze piekniejszych chwil niż ta ja zakochana jestem od dawna w Twoich ilustracjach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdeczne Gratulacje posylam :)) Piekne obrazki tworzysz i wkoncu swojej chwili sie doczekalas Suuuper :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo!! To musi być wspaniałe uczucie widzieć swoje ilustracje w książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewelino, wielkie gratulacje, zapraszam na mojego głównego bloga....yolanda-art.blogspot.com....Notes powoli przenoszę do "Pasja to stan umysłu"...tak dla wygody. Prowadzenie jednego bloga jest dużo łatwiejsze, pozdrawiam, Jolka

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pierwszy raz i również z całego serca gratuluję. Podziwiam ilustracje. Są naprawdę piękne. Gdy kupuję córci książeczkę zwracam szczególną uwagę na jakość obrazków. Pamiętam siebie jako małą dziewczynkę, głaskałam kolorowe strony i rozmawiałam z rysunkami:)) dlatego wiem jakie są ważne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW, jestem pod wielkim wrażeniem! :) Zarówno Twojego wielkiego osiągnięcia, jak i samych ilustracji. Masz niesamowity talent, obrazki są przepiękne! :)
    GRATULACJE :)

    Pozdrawiam i życzę Szczęścia w Nowym Roku 2016! :)
    (więcej życzeń u nas w blogu, więc się nie rozpisuję ;))
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne ilustracje Ewelinko! Masz niesamowity talent, czego bardzo Ci gratuluję. A osobiście codziennie przeglądam sobie kilka razy kartkę świąteczną, którą od Ciebie dostałam, uwielbiam ją:))
    Pozdrawiam Cię cieplutko i życze samych sukcesów w 2016 roku

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewelinko, właśnie tę książkę kupiłam dzisiaj siostrzenicy!
    Ale miałam radochę jak rozpoznałam Twoje ilustracje! Po ptaszkach!
    Dopiero potem sprawdziłam nazwisko :)

    OdpowiedzUsuń