Prace publikowane na tym blogu są chronione prawem autorskim.
Nie wyrażam zgody na kopiowanie ich, rozpowszechnianie ani przetwarzanie bez mojej wiedzy.

poniedziałek, 4 lutego 2013

Groszek ogłasza wyniki :)

Mojego groszkowego ptaszorka zgłaszam na wyzwanie w Kreatywnym Polu.

Czas na wyniki konkursu :) Po bardzo burzliwych naradach postanowiłam wybrać dwie nazwy :) Na jedną wciąż nie mogę się zdecydować, na razie wstrzymuję ze zmianą :) Ale nastąpi to za jakiś czas.
Pierwszą nazwą jest Pepi od Bee - tak mała Majeczka mówi na ptaszki :),
 a drugą nazwą jest AkwareLOVE od Catherine K
Dziewczyny proszę o kontakt na maila do końca tygodnia 77anilewe@wp.pl

Jeśli macie ochotę piszcie która nazwa podoba Wam się bardziej :)

Wszystkim z całego serca dziękuję za zabawę, kreatywność i świetne pomysły.
Niebawem wiosenne Candy - zaglądajcie :)
Dobrej nocy :)



32 komentarze:

  1. Mnie się podoba AkwareLOVE

    OdpowiedzUsuń
  2. AkwareLOVE brzmi i wygląda pięknie, delikatnie i zwiewnie :) Hmmm... chociaż nie wiem czy o rysunkach, obrazkach można powiedzieć zwiewnie, ale mi się Twoje prace tak kojarzą, są takie lekkie i w sensie przekazu i nie są przeładowane (jest na nich tyle ile powinno być).

    OdpowiedzUsuń
  3. i mi od razu podobało sie akwareKOVE...bo od razu wiadomo tak wiele:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)) Pepi jest super! Krótkie, łatwe do zapamiętania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnego Pola!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pepi fajnie i oryginalnie brzmi - łatwiej zapamiętać

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nazwy wybrałaś, gratuluję dziewczynom pomysłu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ptasiek :) Piękny jak zawsze:) Ps. Kończę sypialnie dla księżniczek z domeczkami :) Już niebawem :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się jak dzieciak :D Fajnie, że moja nazwa się spodobała. Zaraz poślę maila.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba nazwa AkwareLOVE - bo jest trafna i oczywista, ale jak się nad tym zastanawiam - to wybieram PEPI dźwięczne, krótkie, tajemnicze, ma w sobie coś z radości dziecięcej, łatwo się zapamiętuje, wpada w ucho, jest miękkie i co najważniejsze NIGDY jeszcze PEPI nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś trafnie to ujęłaś i dlatego mam problem :)

      Usuń
    2. No to moim zdaniem NIE MASZ - :))))))
      Pepi jest genialne zaskakujące - AkwareLOVE jest cudne, śliczne, ale oczywiste...
      I w pewnym sensie "ogranicza" bo jeśli byś np meble chciała sprzedawać (te które tak pieknie malujesz...)? To PEPI - moim zdaniem jest THE BEST

      Usuń
  11. Akwarelove też było moim faworytem:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne te Twoje ptaszki!!!!:)Pepi , koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekujemy w imieniu Majki:))) adres juz wysylam:)
    ps. a moze akwerelove pepi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie może tak jak Bee proponuje?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie zdecydowanie AkwareLOVE - pierwsze skojarzenie po przejrzeniu Twojego bloga ;) Gratki dla nagrodzonych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne te nazwy pozdrawiam cieluteńko

    OdpowiedzUsuń
  17. Decyzja okropnie trudna.
    Ciekawe na co się zdecydujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewelinko masz ciężki wybór ptaszek śliczny a kieszonka mnie urzekła .Zapraszam na bloga po nominacje :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie nazwy świetne, oj wcale się nie dziwię, że masz dylemat:)
    pozdrawiam
    MZ
    Gratulacje dla Bee i Catherine K.

    OdpowiedzUsuń
  20. to może kolejny konkurs na głosy? :)
    zapraszam do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  21. moim zdaniem jest już sporo nazw z końcówką LOVE, a PEPI? nie spotkałam się... krótkie, dźwięczne, trochę śmieszne (w sensie, że wesołe) i w ogóle takie fajne, więc ja głosuję na PEPI.
    A, no i cudny ptaszorek :))

    OdpowiedzUsuń
  22. A byłam tak blisko ze swoją nazwą;) PEPI jest bardzo oryginalne i to bym chyba wybrała:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj ciężki wybór:)Chyba Pepi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm... no nie zazdroszczę wyboru. Obie nazwy super. Aczkolwiek ja bym bardziej chyba się pokusiła na AkwareLOVE. ;)

    P.S- Ptaszek przepiękny. Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam jeszcze do siebie po odbiór wyróżnień -> http://odskocznia-piwi.blogspot.com/2013/02/wyroznienia.html

      Usuń
  25. Groszek:* Cudny
    Ja jestem za PEPI:) może dlatego, że wszyscy jak byłam mała nazywali mnie PEPItą:)

    OdpowiedzUsuń