Prace publikowane na tym blogu są chronione prawem autorskim.
Nie wyrażam zgody na kopiowanie ich, rozpowszechnianie ani przetwarzanie bez mojej wiedzy.

środa, 4 grudnia 2019

Bombki styropianowe DIY.

Przy okazji powstawania dekoracji świątecznych na szkolny kiermasz, chciałam pokazać Wam jak w prosty sposób możemy ozdobić bombki styropianowe sznurkiem. Krok po kroku :)


Potrzebne materiały:
bombka styropianowa
klej (ja użyłam Magic)
klej na gorąco
sznurek
 wstążki i tasiemki
dowolne elementy dekoracyjne do wykończenia
zawieszka, sprężynka


 zaczynamy od oklejenia bombki sznurkiem, ja zaczynam od środka do góry



im grubszy sznurek tym szybciej idzie i mniej go potrzebujemy ;) 





następnie mocuję sprężynkę



teraz najprzyjemniejsza część - ozdabianie :)



i gotowe :)









1 komentarz: