Prace publikowane na tym blogu są chronione prawem autorskim.
Nie wyrażam zgody na kopiowanie ich, rozpowszechnianie ani przetwarzanie bez mojej wiedzy.

czwartek, 6 lutego 2014

Szczęście :)

Szczęście to ta chwila co trwa...


Czym jest dla Was szczęście? Dla mnie największym szczęściem są moje dzieci i rodzina ♥ 
Ale szczęście daje mi też tworzenie, malowanie i kontakt z farbami ... kiedy mogę nakładać je na papier i patrzeć co powstaje. 
Kiedy maluję to są dla mnie te chwile :)
Fotkę zgłaszam na Wyzwanie w Leniuszkowie

A dla Was piękna piosenka :)


"Każdy dzień jest zaproszeniem do szczęścia."

12 komentarzy:

  1. Twoje prace są piękne i widać po nich ile sprawiają ci radości na każdym etapie powstawania tych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieciaki to moje największe szczęście, a ptaszor jak zawsze pozytywny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie!:)
    Serdeczności ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I widać to szczęście w twoich rysunkach :)
    Dnia miłego szczęśliwego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo i miłość w każdym rysunku:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje szczęście już śpi :)
    piękny ptaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą, szczęście to rodzina, dzieci, zdrowie, ale i zdolność dostrzegania kolorów ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie...uwielbiam Twoje malowanie:) Serdecznie Cię pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki oraz miłe słowo. Uściski.

    Peninia ♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca, dziękuję za zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, ze mamy bardzo podobną definicje szczęścia :D Pozdrawiam cieplutko i będę zaglądać, bo miło u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie napisane!
    A przy okazji zapraszam po Candy do siebie :)
    www.decustyle.blogspot.com
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń