Prace publikowane na tym blogu są chronione prawem autorskim.
Nie wyrażam zgody na kopiowanie ich, rozpowszechnianie ani przetwarzanie bez mojej wiedzy.

poniedziałek, 14 października 2013

W sercu.




Powstał nowy projekt :)
 Tym razem na komputerze, pierwszy taki :)
Oczywiście szkic był metodą tradycyjną na papierze.
Już wkrótce pojawią się koszulki z tym motywem :)
Zainteresowanych proszę o maila.


Latem poznałam osobiście nasze blogowe koleżanki Alę i Madzię. Podczas tego spotkania powstała spontaniczna sesja :) Kto nie widział zapraszam na bloga Alicji  :)

I mam coś jeszcze dla Was :) Będąc w Ikea wzięłam dwa katalogi więcej ;)
Jeśli ktoś chciałby jeden piszcie :)

12 komentarzy:

  1. Ewelinko widziałam sesje, WOW !!!!!!
    Buziaki
    PS Rysunek jak zawsze śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja przepiękna!
    Serduszko urocze, na koszulce będzie wyglądać świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszko - super.
    Koszulka na pewno będzie piękna :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy projekt jest cudny, folkowy - a ja folk uwielbiam :D A sesja piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała sesja.
    Projekt serducha cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  6. W sam raz dla zakochanych albo na Waletnynki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serduszko, a ja kocham serduszka i jeszcze w takiej graficznej wersji, super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wzór, idealnie sprawdzi się na koszulkach!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana,bezkrytycznie uwielbiam wszystko co stworzysz

    OdpowiedzUsuń