Prace publikowane na tym blogu są chronione prawem autorskim.
Nie wyrażam zgody na kopiowanie ich, rozpowszechnianie ani przetwarzanie bez mojej wiedzy.

piątek, 1 grudnia 2017

Świąteczny stroik - dary lasu.



W ostatni weekend wybrałam się z synem na spacer do lasu. Dziś patrząc na zaśnieżoną okolicę myślę sobie, że w dobrym momencie poszliśmy.  Nazbieraliśmy cały koszyk skarbów :) Teraz wszystkie szyszki, kora i mech są pod śniegiem. 
Z tych wszystkich darów natury powstały eko stroiki świąteczne.
 












To był świetnie spędzony czas, tak jak lubię :) Twórczo i rodzinnie :) Stroiki są pełne uroku i przede wszystkim ekologiczne, na zdjęcia załapały się również moje zwierzątka z dzieciństwa ;)
 Stroiki trafią na kiermasz świąteczny w szkole moich dzieci <3 

Mam nadzieję, że Was zainspirowałam  :)

4 komentarze: