Prace publikowane na tym blogu są chronione prawem autorskim.
Nie wyrażam zgody na kopiowanie ich, rozpowszechnianie ani przetwarzanie bez mojej wiedzy.

środa, 4 stycznia 2017

Sylwester w domu. Dekoracje.

Sylwester już za nami, mimo to chciałam dziś pokazać moje propozycje dekoracji sylwestrowych jakie możemy wykonać w domu. I mimo, że kolejny taki wyjątkowy dzień za rok, to przecież mamy karnawał. Uważam, że na każde spotkanie z przyjaciółmi czy rodziną możemy przygotować odpowiednie dekoracje, tak by było ono wyjątkowe.
U nas w tym roku była tzw domówka i nie byłabym sobą, gdybym nie zadbała o odpowiednią oprawę :)
Brak czasu oraz kontuzja ręki sprawiły, że częściowo skorzystałam z gotowych szablonów z sieci. Na stronie Partymika znalazłam wiele fajnych propozycji do druku, m.in karteczki do babeczek, zimnych ogni ( bardzo spodobał mi się pomysł, aby każdy na talerzyku miał taką dekorację) oraz plakat noworoczny w zestawieniu z zegarami  witał gości w przedpokoju :)
 Pomysł ozdobnych zegarków z papieru znalazłam na stronie Pani to potrafi :) Zawisły nad stołem, na girlandzie oraz kilka było porozrzucanych na stole ;)
Rozety na kominku oraz girlandę wykonałam z papieru ozdobnego. Po wydrukowaniu liter wycięłam proporczyki i nakleiłam na ozdobną wstążkę. Do tego konfetti, gwiazdki  na stole, malowane na złoto i srebrno orzechy, świece i dekoracje mamy gotowe. 
Zapraszam do oglądania zdjęć :)


















Życzę Wam, aby ten rok 2017 był dla Was pełen pozytywnych myśli, emocji i ludzi :) 
PS. to chyba mój najdłuższy post ;)

10 komentarzy:

  1. Fantastyczne dekoracje, pięknie przygotowałaś dom na Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwester mógłby być co tydzień pod warunkiem, że Ty będziesz gospodynią! Wspaniale to skomponowałaś!
    Trzymam kciuki za rączkę, mam nadzieję, ze to nic poważnego. Zdrówka.
    Pozdrawiam
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra robota!:) Jestem pod wieeeelkim wrażeniem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelinko, wyszło fantastycznie:-) Scenografia pierwsza klasa!
    Nie ma co, uwielbiamy takie kreatywne dziewczyny.
    Pozdrawiamy cieplutko,
    Ania i Beti z "Pani to potrafi"

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe dekoracje, bardzo pomysłowe i takie... profesjonalne:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaglądam do Ciebie i zaglądam, a na blogu cichutko.. :)

      Usuń
  6. Ewelinko kochana wyszlo wspaniale. Ja Ci sie nie wyplace za te wszystkie prezenty. Dziekujemy bardzo!!!

    W drugiej polowie lutego bedziemy blisko to chetnie odwiedzimy Was.

    A ja szykuje powoli niespodzianke. Jak bede cos potrzebosac to sie odezwe.

    Buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takimi dekoracjami aż chce się witać Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początek - piękny nagłówek bloga. :) No i sam post - świetne, pomysłowe dekoracje. Bardzo subtelne i ze smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne dekoracje :) zainspirowałaś mnie na takie w przyszłym roku! teraz już zakupiłam dużo artykułów dekoracyjnych w trochę innym stylu (tu), bo organizuję małą posiadówkę sylwestrową ale następnym razem na pewno zaczerpnę od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń