Prace publikowane na tym blogu są chronione prawem autorskim.
Nie wyrażam zgody na kopiowanie ich, rozpowszechnianie ani przetwarzanie bez mojej wiedzy.

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Ptaszki z masy solnej.


Lubicie pakować prezenty? Ja bardzo :) 
W tym roku paczuszki dla najbliższych dekoruję ptaszkiem z masy solnej. Powstały podczas robienia z moimi dziećmi ozdób na choinkę :) Na ptaszkach odciskałam koronkę, a następnie malowałam białą i złotą farbą :) Mam nadzieję, że się spodobają :)




9 komentarzy:

  1. Przepiękne :-)
    Kochana dziękuję za życzenia, Tobie również życzę zdrowych, pogodnych, rodzinnych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne:) Masa solna jakoś króluje u mnie ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te ptaszyny .. rewelacyjny pomysł na opakowanie prezentów !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne:P
    PS. Dziękuję za życzenia:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zapakowane prezenty!
    Ewelinko, raz jeszcze życzę zdrowych, spokojnych i radosnych świąt :* Magicznych chwil w gronie najbliższych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne. Właśnie takiej podobnej "wisienki na torcie" brakowało w tym roku moim prezentom. Ale zdrowie okazało się ważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń