Prace publikowane na tym blogu są chronione prawem autorskim.
Nie wyrażam zgody na kopiowanie ich, rozpowszechnianie ani przetwarzanie bez mojej wiedzy.

sobota, 14 czerwca 2014

Candy :)



Mam dla Was cukierasa :)
Macie ochotę na puzzle z moją grafiką?
Zapraszam do zabawy :)

Zasady:
1.Zostaw komentarz pod tym postem wyrażający chęć udziału w zabawie.
Jeśli masz ochotę napisz, którą z moich prac powinnam umieścić na puzzlach  :)
Tu mała ściąga .
2.Zostań obserwatorem bloga.
3.Wstaw na swoim blogu banerek z linkiem do tego posta.  
Proszę o maila - prześlę banerek  77anilewe@wp.pl
lub pobierz z fb ;)

Wysyłka na terenie Polski. 

Zabawa odbywa się tutaj i na FB

Zapisy trwają do 13 lipca !

 ♥

21 komentarzy:

  1. Ja co prawda już zakupiłam Twoje puzzle ale takich cudnych zabawek dla mjego synka nigdy za wiele :)
    Tak więc chetnie się zapisuję :) a jeśli chodzi o obrazki na puzzle to wybierałabym grafiki gdzie jest mało pustego lub jednobarwnego tła. Wg mnie na puzzle fajne byłby obrazki: 26 anioł nad domkami, 45 miś w balonie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja sobie nie odmówię przyjemności zawalczenia o Twoją pracę.Tylko mam problem,bo kazałaś wybierać z tylu obrazków,a mnie większość się podoba.Ten ptaszek z lawendowym motywem chyba jednak najbardziej uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham twoje ptaki i moim zdaniem wszystkie nadaja sie na puzelki
    staje w kolejce i sciskam kciuki by mi sie powiodło

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo chetnie się zabawię :)
    banerek juz umieszczony
    a co do puzzelków to mamy taką sowę nr 15 więc i puzzle takie do kompletu by nam się bardzo przydały :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. W naszym klimacie jest obrazek 7 i 8 :) Szczęśliwa 7 może będzie.
    Baner udostępniam u siebie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zapisuję się na 5 lub 17 ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    Banerek umieszczony na blogu,
    bardzo ciężko było wybrać obrazek, wszystkie są przecudne,
    ale ostatecznie wybiorę chyba numer 3 :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne puzzle, staję do boju, jesli chodzi o pytanie to dla mnie wiele fajnych ale 26 podoba mi się bardzo,pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poproszę o banerek na meila lenapit1960@gmail.com

      Usuń
  9. Uwielbiam koty, mam na ich punkcie bzika. Posiadam 2 sierściuszki. Dlatego - gdybym wygrała - to byłabym przeszczęśliwa mając puzzle numer 1, 37 lub 48.
    Banerek tutaj: http://bizuteriairekodzielo.bloog.pl/
    Super pomysł z tymi puzzlami. Wcześniej nie natrafiłam na coś takiego.
    Twoje grafiki są bardzo ładne. Takie wesołe i kolorowe. Cieszą oczy i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! Jako, że cenię ciebie bardzo jak blogerkę to chciałabym bardzo, nominować cię i zaprosić do wzięcia udziału w akcji na moim blog pt.: "moja pracownia". Wierzę, że zarówno czytelnicy jak i ja byli by bardzo ciekawi gdyby zobaczyli taki post. Będzie mi bardzo miło jak chociaż wejdziesz na bloga i zobaczysz całą akcję. To nic wielkiego jednak dzięki tobie i współpracy innych blogerów może wyjść na prawdę ciekawie. O efektach całej pracy zamierzam stworzyć magazyn, który później będzie opublikowany. Dlatego myślę, że warto wziąć udział i jeszcze raz zachęcam. Więcej informacji na moim blogu.

    Pozdrawiam. kopytkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi podobają się Twoje domkowe prace nr. 30 i 31- fajnie by wyglądały na puzzlach:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuda!!!! Bierzemy z synkiem udział. Marzy nam się 1, 16 lub 24 ;) Wieczorem zamieszczę banerek w poście na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się koniecznie! Mój maluch lubi układać puzzle :) Ja stawiam na chłopięce klimaty w typie pirackim albo sowa wojskowa jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie malujesz :) a takie puzzle to z chęcią bym przygarnęła, dla mojej córci oczywiście, bo ona kocha wszystko co ma cztery łapy, bądź skrzydełka ;) wszystkie grafiki mi się podobają, ale ten kotek z owieczką jest uroczy ;) banerek na moim blogu, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopisuję się do zabawy, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. JA jeszcze ustawiam się w kolejce....o mały włos bym zapomniała:p

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podobaja mi sie 3,6,8,9 i 10 piekne bylyby z nich puzzle a po ulozeniu obrazki na scianie.I z mysla o prezencie dla bratanic staje w szranki w tym candy:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie są cudne. Ja wybrałam jamnika i nr 15 i 38. Moja wnusia uwielbia "sówki". Juz jedną dka niej wygrałam.
    Walczę!!!!!

    OdpowiedzUsuń