Prace publikowane na tym blogu są chronione prawem autorskim.
Nie wyrażam zgody na kopiowanie ich, rozpowszechnianie ani przetwarzanie bez mojej wiedzy.

czwartek, 1 maja 2014

Majowy kalendarz.

Maj to najpiękniejszy miesiąc :) Mój ulubiony :) 
To miesiąc kiedy mam urodziny, kiedy zaczyna się najpiękniejsza pora roku :) 
To zapach bzu i konwalii. Ukwiecone drzewa i słoneczne dni :)
Chwilo trwaj !


Rozpoczynając ten piękny miesiąc mam dla Was kolejna kartę z kalendarza :)
Z głową w chmurach ;)
Pięknego maja wszystkim życzę ♥

8 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą, maj to rzeczywiście najpiekniejszy miesiąc w roku.
    Kartkę z kalendarza oczywiscie poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam majówkowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka na piękny miesiąc-dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny...dziękuję:-)_

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kocham wiosnę i maj:) I bzy i konwalie...ach...
    W maju mój mąż ma urodziny i moja najmłodsza córcia też:) Ja mam imieniny i jest oczywiście Dzień Matki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego - majowego :***

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna kartka :) Tobie też cudownego maja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest maj w Twojej interpretacji! Mam nadzieję, że taki będzie :)
    Dziękuję :*
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń