Prace publikowane na tym blogu są chronione prawem autorskim.
Nie wyrażam zgody na kopiowanie ich, rozpowszechnianie ani przetwarzanie bez mojej wiedzy.

środa, 3 lipca 2013

Candy :)



 Czas na Candy:)
Do wygrania broszka z ptasim motywem :)
Jeśli ktoś miałby ochotę zapraszam do zabawy.

Zasady:
1.Zostaw komentarz pod tym postem wyrażający chęć udziału w zabawie :)
2.Będzie mi miło, jeśli zostaniesz obserwatorem bloga.
3.Wstaw na swoim blogu banerek z linkiem do tego posta. Proszę o maila - prześlę banerek.
4.Osoby mające konto na FB - polub fanpage  Ewelinaart

Zabawa odbywa się tutaj i na FB

Losowanie 1 sierpnia !


38 komentarzy:

  1. Nooo wiedziałam, że będę pierwsza w kolejce ;)
    Baner już na blogu: http://pracowniapelnainspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja jako stały obserwator chętnie spróbuję szczęścia :) banerek u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się oczywiście i już piszę maila o banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach ... i ja sie ustawiam w kolejeczce ... wszakże ja zakochana w twoich malunkach :D ... fb jako pk ...
    pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię (fb), obserwuję (blog) i podziwiam i oczywiście chcę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście,że się zapisuję :-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie staję po te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naturalnie zebym chciala :)

    OdpowiedzUsuń
  9. więc i ja się grzecznie ustawiam ;)
    jastrzebska.justyna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja, i ja :) może szczęście się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, oj, czekałam na taką szansę:)
    Ale nie wiem co z banerkiem, tego co jest nie mogę wstawić? Jeżeli nie, to mój mail:blue-anna@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie. :))) Proszę o banerek: asia4555532@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się zgłaszam:)))))
    martuchna22@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się do Twojego Candy. Pozdrawiam Ala z http://domzmozaikami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się z ogromną przyjemnością i jeszcze większą nadzieją na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poproszę banerek na meila decustyle@gmail.com :D

      Usuń
  16. Obserwuję jako Sol i Alien, a na bloga zaraz wstawię banner. Nie potrzebuję na maila, bo skopiuję URL obrazka zamieszczonego w konkursie. Będzie w lewym pasku bocznym u nas: http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam kiedyś do mnie,
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  17. Ech, a jednak potrzebuję, bo chyba się nie da:
    turystycznyprzewodnik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki ten ptaszek uroczy. Zapisuję się z przyjemnością.:)
    http://promyk2004.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Również się zgłaszam! :)
    Ptaszek przydałby się Mojej Małej Julii ;)
    Fb polubione, banerek również się znajdzie :)
    http://zyciowemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Może tym razem mi się poszczęści w Twoim candy :) Banerek już jest.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna, zgłaszam się. Banerek na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję od dawna. Chętnie wezmę udział w zabawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. i ja się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. biorę udział :) już wstawiam banerek, zapraszam na moje pierwsze candy.
    malafarmaaniki.blogspot.com
    pozdrawiam
    Anika z ArtFarmy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, jestem zauroczona tymi Twoimi ptaszkami. Siedzę i podziwiam dosłownie wszystko - masz talent!
    Mam chrapkę na tę broszkę, nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak wielka to chrapka :)
    Ustawiam się i trzymam kciuki za losowanie. Pozdrawiam /violka.
    Wszystkie warunki spełniłam, na FB też, tylko że mój FB jest na razie niezagospodarowany.

    OdpowiedzUsuń
  26. Już od jakiegoś czasu obserwuję Twój blog:) z chęcią się ustawiam do długiej kolejki :) poproszę o baner na adres:
    aga.krychaa.gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam, że banerek zamieściłam, ale bez linka :( ale już wszystko poprawiłam ech, czasami jeszcze nie do końca rozumiem wszystkie bloggerowe ustawienia :)

      Usuń
  27. jaki ptasio przecudnej urody:)
    przyłączam się do zabawy i jednocześnie zapraszam na moje candy
    banerek dodałam tu http://agea-happiness.blogspot.com/, polubiłam na fb jako "Agea Happiness"
    pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  28. no nie o maly wlos- ja tez ja tez ja tez- podsylaj banerek

    a zaraz na FB poszukam,zeby udostepnic dalej buzka

    OdpowiedzUsuń
  29. i ja również się zgłaszam ;-) banerek juz dawno na blogu, ale zapomniałam napisać komentarz o.O Fejsik polubony i obserwowane również ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Broszka jest cudna :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    Banerek już mam :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Podglądam już od dawna ;-) Ptaszek śliczny, więc z przyjemnością ustawiam się w ogonku...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Również się zgłaszam :) Cudna ptaszyna! Banerek tu: http://blog.banae.pl/?p=1056

    Pozdrawiam i zapraszam na rozdawajki do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Warunki spełnione, ustawiam się w kolejce ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń